Перед містом-супутником Чорнобильської АЕС — Славутичем — стоять непрості задачі: йому потрібно формувати свій позитивний імідж, підвищувати туристичну та інвестиційну привабливість на українському та міжнародному рівнях, просувати культурний, економічний, науковий і соціальний потенціал міста. В рамках цієї діяльності в місті був організований відкритий конкурс з візуалізації бренду міста.

У період з початку 2017 року до кінця лютого творче завдання отримали 24 заінтересовані особи. Офіційно зареєструвалися для участі в конкурсі 10 осіб, з яких творче завдання виконали 7 чоловік, які підготували 15 варіантів логотипів.

На засіданні сесії міськради 24 березня цього року був оголошений переможець конкурсу. Ним став працівник Чорнобильської АЕС, електромонтер відділу інформаційних технологій та обчислювальних систем Ігор Лишиленко.

Варто відзначити, що, хоча у переможця конкурсу немає профільної освіти дизайнера, це вже не перша його перемога в області розробки логотипів. Дизайн логотипу Чорнобильської АЕС також проектував Ігор Лишиленко, як і символіку для деяких підрозділів нашого підприємства.

Вітаємо Ігоря з перемогою, а Славутич — з новим візуальним стилем.

При використанні матеріалів посилання на chnpp.gov.ua є обов'язковим