Розпочато роботу з піддомкрачування Західного моста системи основних кранів (СОК) НБК

Друк

25 листопада 2015 року в зоні монтажу нового безпечного конфайнмента на майданчику ЧАЕС розпочато роботу з піддомкрачування Західного моста системи основних кранів (СОК) НБК. 

Система основних кранів призначена для виконання демонтажу нестабільних конструкцій існуючого об’єкту «Укриття» після завершення будівництва НБК. СОК складається з:

•двох мостів по 96 метрів, що рухаються на 6 рейкових путях в західно-східному напрямку на відмітці +82.000м; 

•однієї стандартного візку вантажопідйомністю в 50 тонн, що рухається над мостом в північно-південному напрямку, власна вага візку складає 60 тонн;

•одного безпечного візку (з аварійною лебідкою), вантажопідйомністю в 50 тонн, рухається над мостом в північно-південному напрямку, власна вага візку складає близько 70 тонн;

•одного візку, обладнаного мобільною інструментальною платформою (МІП), вага МІП складає близько 110 тонн.

25 листопада 2015 Західний міст було піднято на 100 мм,  проведено заходи з тестування системи піддомкрачування,  виконано геодезичні роботи. 26-27 листопада роботи було продовжено і наразі Західний міст  піднято на висоту понад 30 метрів. 

Підйом СОК буде виконаний в два етапи. Підйом 1, що вже розпочато,  – західний міст, стандартний візок, безпечний візок, планується закінчити в листопаді цього року. Підйом 2, що включає східний міст та мобільну інструментальну платформу, заплановано на березень 2016. 

Вага СОК при першому підйомі складе 825 тонн, при другому -  813 тонн.

Роботи з підйому та їх точність координується з виробником СОК (PaR Systems, США), субпідрядником з підйому є компанія VSL, Швейцарія, що має 40-річний досвід в підйомах важковагових вантажів у всьому світі.

Піддомкрачування Західного мосту СОК НБК, 27 листо...
Піддомкрачування Західного мосту СОК НБК, 27 листо...
Піддомкрачування Західного мосту СОК НБК, 27 листо...