Будь-який керівник знає, що найбільш цінним ресурсом підприємства є люди. Людський капітал - це довготривале вкладення, максимальна ефективність якого з плином досить тривалого часу тільки зростає. Проте, як і будь-який інший ресурс, кадровий також "зношується" і без планової ротації кадрів результативність робіт на підприємстві поступово падає.

Оптимальним віковим складом колективу підприємства вважається 35-40 років. Ідеальний вік для ефективного сприйняття та застосування знань працівником - 35 років. У той же час, віком, коли підприємство починає втрачати фахівця як носія знань, вважається вік від 55 років. Оптимальний віковий склад у колективі сприяє створенню робочої сили, що володіє більш високим потенціалом і сильною мотивацією до виконання завдань, що стоять перед організацією.

Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк підписав постанову83 від 4 березня 2015 року "Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави". До числа таких об'єктів у паливно-енергетичному комплексі від Київської області увійшло і Державне спеціалізоване підприємство "Чорнобильська АЕС".

Випуск № 5 від 06 березня 2015 р.:

- "Як довго не вистачало діалогу..." - інформація за підсумками парламентських слухань;
- "Є добра новина для СМСЧ та для атомників" - СМСЧ № 5 залишиться у безпосередньому підпорядкуванні МОЗ України.

На заводі з переробки твердих радіоактивних відходів (ЗПТРВ) промислового комплексу по поводженню з твердими радіоактивними відходами (ПКПТРВ) успішно завершено другий етап введення в експлуатацію («гарячі» випробування).

Мета проведення другого етапу «гарячих» випробувань полягала в перевірці можливості послідовного виконання операцій з переробки (сортування та кондиціонування) РАВ, а також можливості досягнення критеріїв приймання на захоронення шляхом дотримання проектної технології поводження з відходами на всіх етапах виготовлення кінцевого продукту.

В ході проведення випробувань персоналом підрозділів ЧАЕС виконані роботи по поводженню з партіями непресуємих і негорючих низько- і середньоактивних короткоіснуючих відходів (НСА-КІВ), пресуємих НСА-КІВ, горючих твердих і рідких РАВ, партією низько- і середньо активних довгоіснуючих РАВ. Отримано 2 упаковки (контейнер КЗ-З) з кінцевим продуктом, що відповідає критеріям приймання РАВ до спеціально обладнаного приповерхневого сховища твердих РАВ.

Роботи за «Програмою введення в експлуатацію ПКПТРВ» і «Робочою програмою проведення другого етапу гарячих випробувань ПКПТРВ» виконані в повному обсязі, робочою комісією підписано акт про закінчення другого етапу введення в експлуатацію ПКПТРВ.

За підсумками проведення «гарячих» випробувань звітні документи будуть направлені до Держатомрегулювання України для отримання окремого дозволу на проведення третього етапу введення в експлуатацію ПКПТРВ.

За повідомленням прес-служби Рахункової палати, Колегія Рахункової палати розглянула результати аналізу стану виконання рекомендацій Міжнародного координованого аудиту Чорнобильського фонду «Укриття» і констатувала, що Асамблея донорів Чорнобильського фонду «Укриття», Європейський банк реконструкції та розвитку, Уряд України, уряди країн-вкладників (донорів) фонду забезпечили досягнення суттєвого прогресу у створенні ключових інфраструктурних об'єктів, необхідних для зняття з експлуатації Чорнобильської атомної електростанції та перетворення об'єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему.

Завдяки спільним зусиллям сформований значний обсяг фінансових ресурсів, використання якого забезпечило, зокрема, спорудження східної та західної арок Нового безпечного конфайнмента, заводу з переробки рідких радіоактивних відходів та промислового комплексу з поводження з твердими радіоактивними відходами.

Водночас проведений аналіз засвідчив, що через окремі технічні труднощі та постійне перенесення термінів спорудження значної кількості таких інфраструктурних об'єктів обсяги відкладених робіт та їхня вартість і надалі збільшуються, а загальний фінансовий ресурс, у тому числі Чорнобильського фонду «Укриття», є недостатнім для покриття передбачених витрат.

Залишаються невиконаними у повному обсязі й роботи, визначені Загальнодержавною програмою зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення об'єкта «Укриття» на екологічно безпечну систему.

Колегія Рахункової палати наголосила на тому, що питання подальшого вирішення проблем, які виникли внаслідок Чорнобильської катастрофи, є одним із ключових як для Уряду України, так і для міжнародної спільноти в частині співробітництва в рамках Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, ратифікованої Україною 16 вересня 2014 року.

Прес-служба Рахункової палати